onsdag 2. juli 2014

Kjærleik og sånn!

I dag er det fem dager siden jeg kom tilbake til Norge, og fem dager siden jeg så Jake. Fem dager er ikke så lenge, men jeg må ærlig innrømme at det kjennes mer som en hel liten evighet siden. Kan vel ganske enkelt si at jeg ikke liker å være borte fra hverandre, liker det ikke i det hele tatt. Når du har noen du er så glad i, og som du vil være med hele tiden, da er det litt trist og leit å ikke kunne være det hele tiden.

For å se det på den lyse siden, så er det bare såvidt seks dager til Jake lander på Gardermoen og i mine armer igjen, for en aldri så liten Norgesferie! Jeg gleder meg så ubeskrivelig mye, og har nesten begynt å telle timer i tillegg til dager! Kan jo også tenke på at til sommeren i fjor, så ble det til sju uker fra hverandre, siden jeg måtte tilbake til Norge for å jobbe, og han kunne ikke ta seg så mye fri. På mange måter var det de verste sju ukene jeg noen gang har opplevd. Ikke fordi åtte uker i seg selv er så himla lenge, men når du bare går og teller dager og minutter til du ser personen du elsker igjen, da går det fort veeeeldig sakte. Jeg hadde det jo ikke fælt i Norge sånn sett, er jo ikke det jeg sier, men når du aller helst skulle vært et annet sted med et fantastisk menneske, kan alt det andre rundt deg virke litt lite nødvendig på en måte. Alt blir liksom litt verre, jobb ble akkurat litt mer slitsomt, sola og varmen ble akkurat litt mer plagsom. Kan garantere for at det aldri blir sju uker fra hverandre noen gang igjen! Jeg synes jo fem dager når jeg er oppe i Stirling på universitet er mye, liksom... Men sånn egentlig, så tyder det jo bare på at jeg har det utrolig bra med denne fining, at jeg vil være med han hele tiden, hihi!

Det er en så tilfredsstillende og god følelse å være sammen med noen som får deg til å føle deg så bra. Så verdsatt, og som viser at han er minst like glad i deg. En helt fantastisk følelse, rett og slett.

Litt under seks dager. Seks dager til jeg kan klemme og kysse den fine kjæresten min akkurat så mye jeg vil. Jeg kan klemme han og lage mat til han. Han passer på meg og legger en arm rundt meg når vi skal sove, passer på meg og får meg til å føle meg trygg.

Seks dager, det er ikke lenge! I mellomtiden har jeg flere fine ting planlagt, i tillegg til jobb på fredag og lørdag, skal jeg på grilling på fredag hos ei vennine fra videregående som jeg ikke har sett på altfor, altfor lenge! I tillegg kommer det flere andre venniner fra videregående, som jeg heller ikke har sett på veldig lenge, så jeg tenker nok at seks dager ikke er så ille allikevel. Det kunne jo tross alt ha vært sju!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar