torsdag 31. juli 2014

I morgen!

I mårra skjer det! Da drar jeg endelig tilbake til Jake! I dag er det 13 dager siden han dro fra Norge tilbake til England, så kjenner virkelig på at jeg savner han mer enn mest (nesten). Heldigvis har jeg hatt  jobb stort sett hver dag, og benyttet anledningen til å møte venner jeg ikke har sett på lenge. Men allikevel, å endelig få se han jeg vil dele hvert et sekund med igjen skal bli så utrolig godt.

Nå er jo ikke to uker veldig lenge, sånn egentlig, og i fjor var vi i vært vårt land i 7 uker (!), og det var faktisk verre enn verst! Misforstå meg rett - jeg hadde det jo ikke fælt sånn sett, var jo kjempegodt å få være hjemme også, men savnet ble så utrolig stort. Om 24 timer regner jeg med å være godt plantet i sofaen til svigers som har invitert meg på middag i mårra, siden Jake faktisk jobber hele dagen. På lørdag skal vi i sølvbryllup til tante og onkelen til Jake, så satser på en veldig koselig og bra åpning av august i år :)


1 kommentar:

  1. Håper dere har hatt en fin høst sammen så langt!
    Da jeg bodde i Paris, var min kjæreste og jeg borte fra hverandre i over ni uker på det meste. Det var fælt, jeg ble helt satt ut, hihi!
    Ha en fin novemberdag!

    SvarSlett