søndag 8. juni 2014

Slitne bein

Som nevnt tidligere skal jeg prøve så smått og begynne å få fart på kroppen igjen, og i går gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på nærmere 2,5 år! Jeg var egentlig på en gåtur, men tenkte "nei! Nå skal jeg løpe intervaller i oppoverbakke!" Jada, følte meg veldig lur og sprek akkurat da, men i dag har pipa fått en litt annen låt... hehe. Det var ingen veldig voldsomme greier, men jeg kjørte fem intervaller på 30 sekunder, med 60 sekunders pause i mellom hver gang. Ble faktisk litt overraska over hvor langt jeg kom, spesielt med tanke på at jeg følte meg rimelig tung i beina da jeg dreiv på. Men det er jo bare positivt!

I dag derimot er beina ganske støle, gitt. Men det kjennes jo så godt ut etter å ha trent litt, hihi. En annen ting jeg har begynt med er 30-day AB challenge. Jeg kom over det på facebook for det var noen som hadde meldt seg på eventet der. Jeg har ikke meldt meg på, på noen ting, bare lagra bildet og gjør det som står. Det går ut på å gjøre forskjellige øvelser som går på kjernemuskulaturen i mage/rygg-området. Programmet begynner relativt rolig, så bygger det bare på seg jo flere dager inn i prosjektet du kommer :) Jeg er nå på dag 7, og må ærlig innrømme at jeg allerede merker en forskjell, og det er så godt!

Her er selve programmet, så det er bare å slenge seg på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar