lørdag 21. juni 2014

Tips om konkurranse!

Jeg leser bloggen Et dryss kanel, og Synne som skriver så fint på bloggen sin har en konkurranse gående om å vinne en superfin og søt kopp med Willy Wonka på!

Som koppelskeren jeg er, så har jeg selvfølgelig veldig lyst til å vinne denne koppen, hihi :) Og siden jeg synes den er så fin og søt, så tenkte jeg å informere andre om konkurransen også, som avsluttes i morgen, så kom igjen og delta for sjangsen til å vinne den fine koppen! :D

Du kan lese mer om konkurransen, og se bilder av den søte koppen på denne linken:
http://etdrysskanel.wordpress.com/2014/05/30/win-willy-wonka/

Vil også anbefale alle å lese bloggen til Synne sånn generelt, fordi den er veldig fin i seg selv :)






































Slenger med et bilde av den fine solnedgangen for et par uker siden også, hihi.


1 kommentar:

  1. Hei, Ingvild! Jeg er glad du likte koppen og konkurransen! Det var dessverre ikke du som vant denne gangen, men jeg vil likevel takke deg for deltagelsen og innlegget. Bedre lykke neste gang! Ha en fin dag!

    SvarSlett