mandag 13. mai 2013

Finito!

Jaaaa! Leverte siste essay før i dag - nå er jeg ferdig med mitt første år på universitet, og det føles veldig godt! Akkurat nå sitter jeg og hører på Crystal Palace-kamp, og etter den er jeg nødt til å pakke tingene jeg ikke skal ta med meg tilbake til Norge. I mårra kommer nemlig folka i bedriften som skal oppbevare tingene mine over sommeren, og til jeg kommer tilbake i september. En ting er hvert fall sikkert, jeg har bestilt for mange bokser... hm, jaja.

Ellers er det ikke så veldig å mye melde fra Skottland, egentlig. Har vært veldig skiftende vær i dag. Jeg hadde vinduet oppe for sola var så varm, plutselig begynte det å sprutregne og blåse, så da lukket jeg vinduet. Minuettet etterpå var sola tilbake. Jeg åpnet vinduet igjen, og regnet øste ned. Været er så stabilt her i Skottland...

Jeg drar jo tilbake til Norge på onsdag, og etter det kommer det til å blir tre stressende dager. Dagen etter jeg kommer hjem skal broren min, en kompis av han, og jeg på Vålerenga-kamp. Så er det 17. mai, og på lørdag er det konfirmasjon. Men trur det skal gå helt fint, to dager med bunad er meg ikke imot!


Yes! I handed in my last essay today; I'm done with my first year of university, and it feels so good! I'm currently listening to Brighton - Crystal Palace (and I wouldn't mind a goal by Palace any time soon), and after the match I need to pack all the stuff I'm storing in Scotland over the summer. The company I'm storing my stuff with are coming tomorrow to pick up my boxes. I'm sure of one thing though, I must have ordered too many boxes... Oh, well. 

Other than that there's not much to tell from Scotland, really. The weather today has been really changing. I had my window upon because the sun was so warm, then it started to pour rain, I closed the window, and barely a minute later the sun was back. Not really stable weather here in Scotland. 

I'm going back to Norway on Wednesday, and when I get back I'll have three really stressful days. My brother, his mate and I are going on a football match the day after I get back. On Friday Norway celebrate its independence, so I'll be busy all day, and on Saturday there's confirmation for my brother. But hey! I get to use my national costume two days in a row, so I'm not complaining!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar