fredag 10. mai 2013

Siste innspurt

Dagen i dag og resten av helga brukes til å bli ferdig med de to siste oppgavene før det er ferie. Noe som skal bli veldig godt! I dag jobbes det med linguistics og analyse av et ukjent språk, mens lørdag og søndag kommer til å bli brukt på Jane Austen og Northanger Abbey.

Må ærlig innrømme at jeg finnes ikke motivert til å bli ferdig med oppgavene, og det er jo egentlig litt kjipt. Kom tilbake fra England tidlig på tirsdag, etter å ha vært to og ei halv uke hos Jake. Kan vel si det  sånn at jeg tok ferie da, og gjorde ekstremt lite. Nå er jeg bare klar for å komme meg hjem til Norge, feire 17. mai og konfirmasjon til brodern med masse god mat og familie jeg ikke har sett siden jul. Med bunad, selvfølgelig! Fikk ikke brukt bunaden min i fjor, siden jeg var russ, så å få bruke den to dager på rad i år, er så absolutt ikke feil!

Nå venter mer analyse av språk, før jeg får pakkeesker til tingene jeg ikke skal ha med hjem til Norge, og i kveld skal vi ut og feire bursdagen til Jeanine og Tegean :) (forhåpentligvis er jeg nogenlunde ferdig med linguistics innen da...)

Legger ved et bilde av utsikta fra verandaen hjemme, bare fordi jeg savner det bittelitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar