fredag 6. desember 2013

It's beginning to look a lot like christmas

Endlig! Ferdig med essayet! Ah, herlig. Resten av dagen skal bli brukt til å levere det inn, pakke inn resten av julegavene, møte Jeanine for kaffe og pakke kofferten til i morgen. Må også huske på å bestille taxi, ellers er jeg redd jeg kommer til å ikke rekke toget mitt!

Rommet mitt ser ikke ut for øyeblikket - koffert, klær, papir, gaver, drikkeflasker, skjerf, sko og bøker rundt omkring det hele. Jaja, sånn skjer. Tidligere i dag dro Nina og Lise hjem til Norge, så nå er det bare meg og britene igjen i flaten, men jeg drar jo i mårra. Skal bli veldig godt å komme til Jake og bare slappe av uten å få dårlig samvittighet for at jeg skulle ha gjort noe. Men en ting skal jeg gjøre, og det er å fortsette med å strikke Setesdalskofta jeg strikker til han! hihi

Finally! Done with my essay! Lovely. For the rest of the day I'll hand in the essay, wrap what's left of christmas presents, meet Jeanine for a cup of coffee, and pack my suitcase for tomorrow! Also need to remember to book a taxi, otherwise I'm afraid I won't make my train!

My room is horrible at the moment - suitcase, clothes, paper, presents, bottles, scarfs, shoes, and books are all around the place. Oh well, that's what happens. Earlier today both Nina and Lise left for Norway, so now it's just me and the British girls left in the flat, but I'm leaving tomorrow. It's going to be so nice to go to Jake's, and just relax without have to worry about stuff I should have done. But one thing I'll do, and that's to continue knitting on his Setesdalskofte that I'm knitting for him! hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar