mandag 2. desember 2013

Heisann!

Hoho, så mye for å "starte å blogge igjen" ja... Gikk ikke helt etter planen, sånn egentlig. Jaja. I sommer tror jeg rett og slett at det kokte bort i alt mulig annet jeg dreiv med. Jobbing, kjærestebesøk i England, kjærestebesøk hjemme i Norge, ferie i Bulgaria, mer jobbing, tilbake til kjæreste i England og skole i Skottland. Må bare ærlig innrømme at det har blitt litt glemt også, ups. I tillegg så minnekortleseren til kameraet mitt hjemme i Norge, siden det egentlig er far sitt. Har ikke fått tulla meg til å kjøpe mitt eget, sløv som jeg er.

Men! Det er ingen unnskyld forsåvidt. Tenkte at jeg skulle prøve atter en gang, og faktisk holde meg til det nå - hvert fall for ei stund. Etter av erfaring vil jeg ikke akkurat love bort ørten innlegg om dagen og full oppdatering hele tiden, hehe.

Vel, kan si så mangt at akkurat nå befinner jeg meg i England, hos Jake. Hadde siste undervisningsdag før jul på torsdag, så etter den timen bar det rett på tog og buss, og ned til London. Må innrømme at det bli litt av et stress med å skrive ferdig oppgave på mårran, printe ut og levere, samtidig som jeg måtte rekke toget for å rekke bussen fra Glasgow. Men det gikk, takk og lov! Her kommer jeg til å bli fram til onsdagskvelden, da drar jeg opp igjen til Skottland og Stirling for å levere det siste essayet i engelsk, pakke inn julegaver og pakke kofferten, før jeg setter meg på toget ned til London atter en gang. La oss bare si det sånn - dette semesteret har stort sett bestått av meg pendlende fra Stirling til London titt og ofte. Men det gjør meg absolutt ingenting, jeg elsker Jake, og vil selvfølgelig tilbringe så mye tid som overhode mulig sammen med dette fantastiske mennesket som jeg er så heldig å ha, hihi.

Nok om det, og tilbake til engelsk essayet mitt! Må bare få gjort det, og fått det ferdig. Blæh, litt lei akkurat nå merker jeg, men, men, på torsdag er det over. Jippi!

Lover at det kommer mer oppdateringer framover, forhåpentligvis med flere bilder også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar