tirsdag 10. desember 2013

Lucky Hastings

I går hadde Jake en etterlengta fridag, så vi endte opp med å spille bowling (jeg tapte alle tre rundene), og etter det dro vi til Hastings for å spille minigolf. Da vi kom dit fant vi fort ut at minigolfen ikke var åpen. Vi endte derfor opp i en arkade, brukte altfor mye penger, men hadde det utrolig gøy! Der var det sånne klomaskiner, hvor du skal prøve å fange en gjenstand og dra den opp. Aldri i mitt liv har jeg vunnet på en sånn en. Prøvde et par stykker, men fikk det ikke til. Det var en kjempestor der også, med store, søte bamser i. På Jakes andre forsøk fikk han tak i en bamse til meg, hihi. Jeg ble skikkelig glad, aldri fått til det før! Litt seinere tenkte jeg å prøve igjen, og utrolig nok fikk jeg tak i en Mike fra Monsterbedriften, men det beste var at den ved siden av ble hekta inn i kroken, og ble med den også! Må si det at det er ikke helt verst at første gangen jeg får det til, får jeg til og med to på én gang! Litt stolt, haha.

Nå venter håndball-VM. Blir vel ganske grei overkjøring for Norges del, regner jeg med.


























Yesteday Jake finally had a day off, so we ended up playing bowling (I lost all three rounds), and after that we went to Hastings to play mini golf. When we got there, we quickly realised that mini golf was closed. We ended up in the arcade, spending way too much money, but we had a really fun time! They had these machines with hooks, where you are supposed to grab a thing and pull it out. Never in my life have I won on one of those machines. I tried a couple, but didn't get anything. They had a machine with a really big hook there too, with big, cute teddy bears in it. On Jake's second go he got a teddy bear for me, hihi. I was so happy, never managed to get one before! Later on I tried again, and I actually got hold of Mike from Monsters Inc., but the best thing was that the one next to it got its hand stuck between the other one and the hook, so I got that too! It's not too bad to get two on one go! Actually a bit proud, haha. 

Now I'm going to watch the handball. Hopefully Norway will win quite comfortably. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar