onsdag 4. desember 2013

Motivasjon...

Så var det det beryktede siste essayet i engelsk, da. Huff. Det skal inn i morgen, men jeg har så absolutt null motivasjon til å gjøre det ferdig. Null, niks, nada. Noe som egentlig forbauser meg litt, for spørsmålet jeg har valgt omhandler Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl, så det burde igrunn ikke være et stort problem å skrive noe om. Tror kanskje hjernen min allerede har tatt juleferie. Huff, jaja. I kveld drar jeg tilbake til Stirling også, siden essayet skal inn. Kommer til Stirling ganske tidlig på morgenen, så jeg har jo ut fristen om jeg ikke blir ferdig i dag.

Hater virkelig når det blir sånn med essay. Jeg vil på en måte skrive det og bli ferdig med det, men jeg har bare ikke ork eller lyst akkurat nå. Får nå se hvordan det går, ferdig skal jeg nok bli på et eller annet vis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar